Saradnja sa kompanijama u pružanju turističkih usluga

Od svog osnivanja 1993. godine agencija Pierre Travel Intl DOO je okrenuta saradnji i pružanju usluga kompanijama u organizaciji službenih putovanja i team building-a.

U organizaciji službenih putovanja posebno obraćamo pažnju na:

  • odabir pravog reda letenja odgovarajućeg poslovnim klijentima;
  • smeštaj na odabranim lokacijama blizu sajma ili odabrane adrese;
  • obezbeđivanje elektronskih voznih karata u celoj Evropi skladno potrebama putnika;
  • rezervacijie rentacar uključujući i minibuseve od 7 i 9 sedišta uz B kategoriju vozačke dozvole;
  • organizacije aerodromskih transfera na destinacijama;
  • organizaciju prevoza luksuznim minibusevima sa profesionalnim vozačima u Srbije i van Srbije.

Osim ovih usluga, brinemo o kompanijama:

  • učlanjenjem zaposlenih u sve vrste miljažnih programa radi sticanja prava na besplatne karte nakon određenog broja skupljenih milja;
  • učlanjenjem kompanija u korporativne nagradne programe za skupljanje poena radi sticanja prava na besplatne karte ili upgarde na bolju klasu a nakon određenog broja skupljenih poena;
  • ponudom korporativnih Ugovora sa avio kompanijama gde su koristi za kompanije u procantualno nižim cenama na određenim destinacijama a pre svega na promeni datuma putovanja i refunadacijama do 24 sata pred put – opcija koja se pokazala jako korisnom za kompanije koje imaju takve Ugovore;
  • rezervacijom sedišta unapred na većini letova bez naplate;
  • praćenjem izgubljenog prtljaga na aplikacijama.

Team buiding organizacija

Organizujemo team building događaje na svim destinacijama i događajima.

Nagradni vaučeri za zaposlene

Za posebne prilike, izdajemo nagradne vaučere za zaposlene kompanija sa ili bez navedenog iznosa.

Ukoliko želite da nagradite svoje saradnike ili poslovne partnere možete to učiniti poklanjanjem nagradnog vaučera. Sa zaposlenima u agenciji možete izabrati detalje koje želite na vaučeru (ime, iznos, odabir paketa ili tekst koji ste zamislili). Pročitajte detaljnije ovde.

Organizacija kongresa

Od 2012. godine agencija je organizovala i nekoliko kongresa medicinskih struka u Srbiji. To su bili kongresi od preko 200 učesnika posle kojih smo dobili samo pozitivne ocene i od organizatora i od učesnika. Prilikom organizacije kongresa, osim smeštaja obebeđujemo i:

  • štampanje kongresnog materijala;
  • obezbeđivanje torbi i ostalog propagandnog materijala;
  • zakup štandova i organizaciju satelitskih simpozijuma;
  • organizaciju simultanog i drugih vrsta prevođenja;
  • prevoz do/od kongresnog centra.

Agencija je član IATA od 1994 godine, a udruženja YUTA od 1995 godine a od 2003 godine povezani smo putem BSP veze koja nam omogućava automatsko izdavanje karata. Šestoro zaposlenih u agenciji svakodnevno brine o putovanjima zaposlenih u kompanijama za koje pružamo usluge a referentna lista klijenata je dovoljan dokaz da je briga o klijentima naša misija.

Referentna lista klijenata
(abecedni redosled)

Ukoliko želite da sa nama sarađujete, molimo da nas kontaktirate kako bismo Vas posetili ili pozvali kod nas oko dogovora i prezentacije naših usluga.